Ζω καλύτερα – Ευ ζην
Θέμα: «Οδική Ασφάλεια»
Τίτλος «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στην πόλη»
● Διαβάσαμε το βιβλίο « Κορνάρω και οδηγώ στην πόλη ». Με αφορμή την παραπάνω αφήγηση, τα παιδιά συζήτησαν για τους κανόνες του ΚΟΚ, τα σήματα και τους φωτεινούς σηματοδότες καθώς και τις διαγραμμίσεις. Αναφέρθηκαν σε προσωπικές τους εμπειρίες και βιώματα.
● Είδαμε στο Youtube, τα παρακάτω εκπαιδευτικά βίντεο, τα οποία στη συνέχεια αναλύσαμε, τέθηκαν ερωτήσεις, λύθηκαν απορίες και προβληματισμοί.
https://www.youtube.com/watch?v=ZIvSgvHvdIg
https://www.youtube.com/watch?v=umvidnKqms4
https://www.youtube.com/watch?v=5qKsPjPXj_Q
• Τέθηκε εποπτικό υλικό με διάφορα σήματα και φωτεινούς σηματοδότες στην ολομέλεια. Τα παιδιά αναγνώρισαν τα σήματα που ήδη γνώριζαν, τα ονόμασαν και συζήτησαν περί αυτών. Ακολούθησε κατασκευή σημάτων από τα ίδια τα παιδιά και παρουσίαση στην παρεούλα.
• Παρακολούθηση τραγουδιού στο youtube, εκμάθηση και δραματοποίηση του.
https://www.youtube.com/watch?v=Dzab5DnrReo
• Κατασκευή σελιδοδείκτη ΚΟΚ.
• Εκμάθηση αινίγματος « Το ποδήλατο » και απεικόνιση σε έντυπη μορφή.
• Τα παιδιά σχεδίασαν στον πίνακα τις ταμπέλες, τα σήματα και τους φωτεινούς σηματοδότες του ΚΟΚ.
• Διάβασμα βιβλίου : « Η περιπέτεια της μικρής Κατόνης ». Ακολούθησε συζήτηση για το πόσο προσεκτικοί και ασφαλείς πρέπει να είμαστε στο δρόμο είτε ως πεζοί, είτε μέσα στα οχήματα. Έπειτα, έπαιξαν με το παιχνίδι μνήμης « Η μικρή Κατόνη ».
• Παρακολούθηση μουσικού παραμυθιού « Ο Γρηγόρης και ο Σταμάτης 2021» και δραματοποίηση μέσα στην τάξη. https://www.youtube.com/watch?v=90UhvLgbVCA
• Τα παιδιά έπαιξαν και διασκέδασαν με το επιτραπέζιο παιχνίδι « Κυκλοφορώ στην πόλη ».
• Έπεται προγραμματισμός του ποντικιού από τα ίδια τα παιδιά να κινείται με ασφάλεια στο δρόμο και να διανύσει μία συγκεκριμένη πορεία.
• Αφήγηση παραμυθιού στο Youtube : « Καλώς τον κύριο ΚΟΚ » https://www.youtube.com/watch?v=qD4hPwHW3Cs και ζωγραφική ό,τι τους άρεσε περισσότερο και ό,τι τους έκανε εντύπωση.
• Φύλλα εργασίας σχετικά με τα μεταφορικά μέσα, κυκλοφορώ με ασφάλεια στην πόλη, ποια είναι τα μεταφορικά μέσα στεριάς, θάλασσας, αέρα.
• Παρατήρηση σημάτων και διαγραμμίσεων από τα παιδιά στη διαδρομή από το σπίτι στο Νηπιαγωγείο και αντίστροφα καθώς και προσπάθεια ανταπόκρισης τους σε διάφορα ακουστικά ερεθίσματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου